Kevät

torstai 22. lokakuuta 2009

Kartanon kylpyhuone


Kartanon kylpyhuone on ollut pitkään aivan ilman huomiota. Olen jo toista vuotta odottanut inspiraatiota tähän huoneeseen. Olen ainakin 5 kertaa ollut jo ostamassa tänne valmiita posliinikalusteita, mutta jokaisella kerralla olen myös laittanut ne takaisin hyllyyn...itse tekemisen vietti on ollut aina takaraivossa...


Yhtenä Pikku Rouvien kerholauantaina päätin vihdoin pistää tuumasta toimeen. Piirtelin vähän mallia ja aloin hahmotella kalusteita voimapahvista. Olin jo aikaisemmin ostanut "graniittifimoa" vähän tätä tarkoitusta varten ja kokeilinkin tehdä tästä tasot niin altaaseen kuin wc-istuimeenkin. 


Altaassa on käytetty lisäksi rexonapallon puolikas sekä valmis hana. Hanan tulppa-ketjusysteemi päätyi wc-istuimeen.


 


Lampetit olen tehnyt jo aikaisemmin ja lattialla oleva tuohikori pyyhkeineen on Tuulian väkertämä.


Seinien viimeistelyä vielä mietin...laitanko tapetin alas asti vai panelia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti