Kevät

sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Jaanalta tämmöinen :)


Rakas ystäväni Jaana oli antanut minulle tunnustusta blogistani. Kiitos kovasti :)



Tarkoituksena on muistaa omasta mielestäni mahtavia blogeja ja niiden takana olevia taitavia tekijöitä.


Jaan tämän tunnustuksen koko meidän mahtavalle Pikku Rouvien tiimille eli


Auliinalle, Chrisselle, Epelle, Jaanalle, Liimikselle, Tainalle, Teijalle, Tuulialle ja Vuokkolle (linkit rouvien sivulla).


Kiitos, että olette olemassa. Olette ihania ja mahdottoman taitavia väkertäjiä!


 


Tässä oli myös yksi vaatimus eli pitäisi paljastaa seitsemän salaisuutta itsestä mitä muut eivät tiedä...


1. Näin syksyn ja talven tullen pääsen aamulla käyntiin kupillisella kuumaa kaakaota


2. En osaa katsoa televisiota ilman jotain väkerrystä esim.  neulepuikkoja, tildaompeluksia


3. Minua tympäsee se, että minulla tulee paha olo autossa, enkä voi käyttää näitä tunteja väkertelyyn, vaan turhaan istumiseen!


4. Kun olin pieni, väitin äidilleni ja siskolleni, että vasikka on oikeasti navetta (siis nimeltään)


5. En voi elää ilman karkkia, salmiakkia ja suklaata lähinnä


6. Olen omissa tekemisissäni perfektionisti, ei ole välillä helppoa elää itseni kanssa...


7. Inhoan siivoamista, mutta nautin siisteydestä ja järjestyksestä...ei kovin hyvä yhtälö...


8. BONUS Olen täysin ilta ja yöihminen, aamut ovat minulle ihan mahdottomia, eikä aamuheräämiseen totu ikinä! Taas illalla kymmeneltä vauhti vaan kiihtyy ja kaikenlaista mukavaa voisi vielä hommailla :)


Kello alkaa käydä taas jo neljää (yöllä)...pitäisköhän edes yrittää mennä nukkumaan? Ainiin kelloja siirretään aika lailla nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti