Kevät

keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

Valoa Mäkivuotilaisille!


Olen tässä nauttinut pari päivää kesälomasta ja tehnyt taloon isoja
muutoksia. Koko toinen kerros eli sali ja kirjasto on saanut lattiansa,
kuin myös Emman ja Eemelin makuuhuone. Myös sähköt sain vihdoin asennettua ja muutaman lampunkin. Muistan kun pienenä kaverillani oli sähköistetty nukkekoti ja minulla vaan tavallinen, olin niin kateellinen...Ette usko mikä fiilis tuli kun, kokeilin minun sähkömiestaidoillani asennettuja sähköjä ja lamput syttyivät! Nyt minulla on sähköistetty nukkekoti :)



Tein lattian niin kuin aikaisemmatkin eli mäntyrimasta ja lattia on käsitelty Osmocolorin pähkinäpuuvahalla. Olohuoneen lattiassa on "parketti" eli tein siitä hieman normaalia fiinimmän. Käytin iskän verstaalta löytyneitä kolmion muotoisia palasia. Olohuoneeseen tulee vielä tummat puolipanelit jossain vaiheessa.



Tässä vielä lähikuva Emman ja Eemelin makuuhuoneesta. Huone on oikeastaan muuten valmis, vain verhot puuttuvat. Seinällä olevassa taulussa on minun mummun ja papan hääkuva. Etualalla vasemmalla olevan arkun löysin Kreetan matkalta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti